Kan man bruge "teknikkerne" i et forhold?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Kan man bruge "teknikkerne" i et forhold?

Indlægaf kimandersen » lør 8. sep 2018 16:41

Kender I det, - et forhold der har løbet i laaang tid, og hverdagen slår i gennem og den lækre kæreste er sjældent li´så horny som i starten?

Har I nogle erfaringer med at prøve samme attitude og mentalitet i et forhold, som hvis I er ude for at "pickuppe"? :D

Jeg spekulere på om "teknikkerne" er lidt universelle og kan sætte fut i en sløv kæreste? Hvad gør man egentligt for at holde gang i løjerne efter hun er scoret? Det er som om pigerne generelt hurtigt bliver sexsløve når de tror man er scoret 100 %, - sådan lidt for magelige og sløve, og tager en for givet. Tænker lidt på lagkageteorien, hvor lagkage er lækkert hvis det er længe siden sidst, men når man har fået lagkage lidt for ofte, er lagkage er sgu ikke længere særligt lækkert! :roll:

Min kæreste som jeg har nu har været sammen med et par år, og hun er langt fra så interesseret i fræk sex som i starten. Det er sgu lidt en nedtur at man ikke længere kan bringe det samme frem i hende som da vi mødtes, - eller for den sags skyld hendes tid før mig (hun har tidligere været meget villig - godt 20 fyre på et par år, - og lavet kinky shit som jeg stadig mangler at opleve...). Eller går pigerne bare "metaltræt" efter en hulens masse sex?
kimandersen
Nyklækket

Re: Kan man bruge "teknikkerne" i et forhold?

Indlægaf Martin-CPH » lør 8. sep 2018 21:17

Er du kommet dertil hvor du har overvejet at prøve noget af det du gerne vil, ved siden af kæresten ?
Martin-CPH
Bølle Bob

Geografisk sted: København

Indlægaf DML » søn 9. sep 2018 02:37

Træd ud af provider "boksen" og mere ind i lover boksen, samt bedre sex - læs evt. sex god method. Det giver et godt praktisk indblik i hvad man kan gøre bedre i forhold til sex delen.

Gamet stopper aldrig selv, hvis du vil holde på den samme pige. Sig din mening, forbliv the prize, vis du har andre muligheder, og fokuser 100% på at opnå dine drømme. Teknikkerne er overfladen, undersøg hvorfor de virker i stedet og implementer derefter.

Velkommen til.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Hoodoo Master

Geografisk sted: Jyllands hovedstad

Indlægaf kimandersen » søn 9. sep 2018 23:44

Martin-CPH skrev:Er du kommet dertil hvor du har overvejet at prøve noget af det du gerne vil, ved siden af kæresten ?

Yep – ”når man tørster leder man efter noget at drikke”. Og jeg kunne gøre det, og burde måske gøre det - så tanken kan blive fyldt op igen, og føle et overskud igen - som "mand" igen. Måske det vil give et boost og give mig ny energi til gamet derhjemme.

Det der gør det lidt kompliceret er, at min kæreste og jeg er bedst buddies, og fungere hamre godt på alle fronter. Jeg vil opleve at hun er li´så pikhungrende over for mig, som hun har været i sin fortid… bob bob
kimandersen
Nyklækket

Indlægaf kimandersen » søn 9. sep 2018 23:59

DML skrev:Træd ud af provider "boksen" og mere ind i lover boksen, samt bedre sex - læs evt. sex god method. Det giver et godt praktisk indblik i hvad man kan gøre bedre i forhold til sex delen.

Gamet stopper aldrig selv, hvis du vil holde på den samme pige. Sig din mening, forbliv the prize, vis du har andre muligheder, og fokuser 100% på at opnå dine drømme. Teknikkerne er overfladen, undersøg hvorfor de virker i stedet og implementer derefter.

Velkommen til.

Takker. Det er et par gode og interessante råd du kommer med. Dem følger jeg lige op på og giver et feedback her på tråden - spændende.

NB. Lige omkring sexdelen, der er jeg ret heldig. Hun er frisk på det stort det meste og jeg kan bare gi´ den gas, men altid efter jeg foreslår eller efterspørger noget. Savner vildt, at hun kommer med lysten og idéerne. Tror på den med provider boksen og over i lover.
Hvis man altid er mr. niceguy tror hun måske hun skal være den "pæne pige"? Tror jeg skal skabe rum så hun kan finde "den indre luder frem"... den side har hun jo haft, og den gad jeg godt møde!
kimandersen
Nyklækket

Indlægaf Kami » ons 3. okt 2018 20:01

I stedet for at have din kæreste som din modspiller, du skal overvinde og game for at få din vilje med. Så opfør dig som den medspiller, du påstår hun er, når du kalder hende for best buddies.

I snakker jo tydeligvis ikke ordentlig sammen og hvis hun ikke gider sex med dig, er det fordi den sex I har, ikke siger hende noget. Inden dit ego kommer i vejen her, så stop op og spørg dig selv: Hvornår har man ikke lyst til noget, som er rigtig lækkert?

Det er ikke dit game som halter bagefter, det er din forførelse og din udførelse af sex. Hvor ofte har I sex uden penetrarion? Hvornår har du sidst givet hende oralsex hvor det var hovedmenuen og ikke kun som et fortærsket forspil?
Hvad ved du egentlig om kvinders anatomi, deres lyst og nydelse, og specifikt om din kærestes?

Der findes en hjemmeside om kvinders nydelse, OMGyes hedder den. Det er en betalingsside, men så kan du også læse alt om kvinders nydelse inkl se videoer af kvinder, der onanerer dem selv, for at vise hvilken berøring de kan lide. Du lærer om begrebet teasing, som ikke er noget som det i pua regi, men handler om stimulering af nerver.

Der er ikke noget at sige til, at jeg i mine yngre dage som næsten lesbisk PUA kunne score relativt nemt. Nu er homomiljøet mere loose og slutty generelt, men unge fyre ved sjældent noget særligt om kvinders nydelse. Jeg behøvede ikke engang gøre mig umage for at imponere.

Guys, drop alt det der spil i jeres forhold og lær at stimulere jeres damer. Så kommer de selv til jer for mere.
Kami
Bølle Bob

Indlægaf jffffi » tors 18. okt 2018 10:09

Når nu andre forgangne personligheder også byder ind, så kan man da lige så godt give et besyv med.

Det jeg læser udfra din tekst er at du lægger det hele over på din kæreste. Det er hende der er kedelig, det er hende der ikke vil alt det frække sex du vil, du sammenligner hende med en lagkage, hun er sløv osv osv. Det er meget sjældent at det forholder sig sådan i et forhold. Du har sikkert ingen ide om mine ord har noget kredibilitet, men dengang hvor den her hjemmeside hed TGO, der var jeg nu ret habil til det show her.

Og tro mig når jeg siger - det er ligeså meget dig selv. Du skriver hun er scoret - men hvornår har du sidst prøvet at varme hende op igennem en hel dag? Score hende på ny. Små beskeder op til, i løbet af dagen. Forlang hun har noget sexet undertøj på og hint lidt ind til hvad der skal ske om aftenen. Lad hendes fantasi selv arbejde.

Dengang jeg huserede herinde skrev jeg en noget speciel post da jeg godt kan lide pigers/kvinders numser. Specielt kunne jeg godt lide at have analsex. Havde jeg det med mange? Ja. Var det noget de selv foreslog inden? Nej. Essensen i det var at gøre en pige så liderlig at hun også ville synes det var frækt - og det fungerede.

Sådan jeg læser din post, så vil du have præmien uden at have deltaget i konkurrencen først. Så det første skridt jeg ville tage, det var at se på dig selv i forholdet. Bejler du virkelig stadig til din kæreste eller er du måske også blevet doven?
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Tilbage til Forhold og kærester