Komfortabelt tøj

Fjerboa og skibriller eller bare cool ?

Komfortabelt tøj

Indlægaf Fred27 » ons 10. okt 2012 20:06

Hej folkens!

Jeg går på et meget stort gymnasium, hvor jeg har det problem at min selvtillid afhænger utroligt meget af hvilket tøj jeg har på i skole. Mit yndlingstøj får mig til at føle mig som the shit. Når jeg har det på agerer jeg selvsikkert, og har masser af overskud. Problemet er bare at det har jeg ikke hvis jeg bare tager et eller andet andet på.
Det er så stort et problem at de dage hvor jeg ikke har mulighed får at have mit yndlingstøj på, undgår jeg visse social situationer. Jeg bliver mere tilbøjelig til at blive inde i klasselokalet i frikvartererne i stedet for at gå ud og snakke med folk.

Det kan godt være at det lyder langt ude :P men det er nu en gang sådan jeg har det :roll:

Har i nogen forslag hvad mit problem bunder i? Og hvordan jeg kan komme videre?

peace out
Fred27
Nyklækket

Re: Komfortabelt tøj

Indlægaf Fjord » ons 10. okt 2012 22:33

Har det på samme måde med suits. Har jeg et på kan jeg score alt, har jeg ikke føltes det bare forkert.
@ Addicted to suits . com
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Void » ons 10. okt 2012 22:35

Forstår ikke helt problemet men her er mine 50cents.

Jeg har brugt månedevis hvis ikke få år, på at finde noget rigtigt fedt der så fedt og gav mig selvtillid.
Ja tøjstilen giver 100% selvtillid boost !.

Du siger dit yndlings tøj, føler dig som lort? heh, Det er langt fra dit yndlingstøj, har haft det på samme måde før. Gik i en butik, 2-3 forskellige bukser jeg ikke kunne lide, men valgte alligevel en af dem, jeg havde jo brug for bukser.. Men Chill bro. Tag i byen, har de noget fedt? nej? Fuck det, seduce nogle damer og kom tilbage senere :P

Find din tøjstil/Fed stil og så bare går der frem af. Det ikke engang svært at finde noget fedt, siden alle de der klamme hipsters som går på gymnasiumer, anyways, kan klart mærke en forskel både med damer. Jeg har aldrig været den gode til Pua, men fed tøjstil, har jeg sq ikke brug for det (så meget :D)

Din tøjstil finde du ikke på en dag, jeg gik for eksempel, 2-3 gange ud i byen og se om de havde noget fedt, købte tøj på feriesteder (ikke kinesisk 1 gangs brug lort)

Go for it big Booi !

- Void
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fætter Stream » fre 12. okt 2012 17:25

Fred27 skrev:Hej folkens!

Jeg går på et meget stort gymnasium, hvor jeg har det problem at min selvtillid afhænger utroligt meget af hvilket tøj jeg har på i skole. Mit yndlingstøj får mig til at føle mig som the shit. Når jeg har det på agerer jeg selvsikkert, og har masser af overskud. Problemet er bare at det har jeg ikke hvis jeg bare tager et eller andet andet på.
Det er så stort et problem at de dage hvor jeg ikke har mulighed får at have mit yndlingstøj på, undgår jeg visse social situationer. Jeg bliver mere tilbøjelig til at blive inde i klasselokalet i frikvartererne i stedet for at gå ud og snakke med folk.

Det kan godt være at det lyder langt ude :P men det er nu en gang sådan jeg har det :roll:

Har i nogen forslag hvad mit problem bunder i? Og hvordan jeg kan komme videre?

peace out
det bunder i dårligt inner game sådan generelt - men det ved du jo allerede.

mit bud på at komme videre er bare at tvinge dig selv til at være social med dit nederen tøj på - så vil du lægge mærke til at det går fint.

ikke at tøj er lige meget, men det går også fint 'uden'. jeg gik en overgang i byen med en islandsk sweater, som jo ikke lige er et normalt gå-byen look - det kom sig af at jeg havde den på fordi det var koldt, og så endte uplanlagt i byen. det viste sig så at folk kom hen og åbnede mig og ville snakke om den der sweater. og så kom jeg i godt humør når jeg havde den grimme sweater på, fordi der var så mange der ville snakke med mig - og så var der endnu flere der ville snakke med mig. :idea:
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf DJay » fre 30. nov 2012 13:21

Hej Fred.

Jeg læste din tråd så jeg tænkte jeg ville komme med noget input. Det er nok ikke det du vil høre, men jeg siger det kun for at hjælpe dig.

Problemet er at du forbinder dit nice tøj med noget i dig selv, det her tøj gør dig cool,smart whatever. Måske har du en ide om at alle seje eller cool mennesker har smart tøj på. Du ved kun selv hvad det egentlig er, og når du kigger på grunden så er den nok ret latterlig. Det er et limit belief du har, som jeg vil foreslå du ændre. Hvis du ikke ved hvad limiting beliefs er så er det værd at læse om.

Selvfølgelig har tøj noget at skulle sige når man går op til piger og snakker med dem, men jeg tror på at så længe man ikke ligner en bums er det still on.

Men tænk over om du virkelig vil lade det tøj du har på diktere om du har en god eller dårlig dag? En ting udefra der kontrollere dig er aldrig sundt eller godt. Og hver gang du har nice tøj på vil du os få noget nice response fordi det forventer du, samtidig når du har nedern tøj på vil du os få nedern response. Men det foregår alt sammen i dit hoved. Bliver John Travolta mindre cool i et jogging sæt? I think not.

Det du behøver er noget positiv response på at du godt kan have almindeligt eller grimt tøj på men stadig være cool og social. Men det kræver du gør det, istedet for at sidde inde for i frikvarteret. Det hjælper os at arbejde på dit inner game fordi jeg tror det bunder i du ikke føler dig god nok som du er.

Jeg har været på Roskilde festival 4 gange, og det ender altid med man er grim og lugter, men det gør ikke noget. Fordi det gør alle andre os. Men jeg har os været i byen, hvor jeg tog direkte fra arbejde, og jeg havde en gammel slidt t shirt jeg syntes var ret grim, samtidig med at jeg lugtede lidt af sved, alligevel endte jeg med at kysse med en lækker dame. Dengang blev jeg selv lidt overrasket, men på den gode måde fordi det kan ændre mit belief.

Jeg tror dog det er ret vigtigt at man ikke har dårlig onde eller lugter for meget :) Så jeg siger ikke du skal lade vær med at tage i bad. Jeg tror bare du skal ud af din skal.
DJay
Bølle Bob

Indlægaf vUlpeS » man 29. sep 2014 10:11

Det er som tidligere nævnt knyttet til dit inner game, MEN...

... Der er vel ikke noget, der forhindrer dig i at smide alt dit kedelige gear ud og "nøjes" med det tøj, du har det bedst i alligevel?
Sådan lidt efter devisen om, at man fortjener alt det bedste, hmmmm?
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Tilbage til Stil og mode