Ha udstyret i orden!

Find og scor ham du vil have

Ha udstyret i orden!

Indlægaf Action » tors 11. apr 2013 23:59

Nej ikke nogen penis snak :)

Spørgsmålet er: Kan man være en gentlemand og have nogle særlige ting i sin lejlighed der gør jeres tøseliv lidt nemmere? Eks. tamponer til sex, PH-neutral sæbe eller måske energidrik til når I er fuldstændigt drænede for kropslige væsker?
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Re: Ha udstyret i orden!

Indlægaf Circe » fre 12. apr 2013 16:36

Min helt personlige mening..

Jeg ville finde det virkelig underligt, hvis en fyr havde tamponer, intimsæbe eller andet liggende. Jeg ville tænke 1. Okay, hvor mange damer har du lige på besøg? eller 2. Jeg gider virkelig ikke bruge din ekskærestes tamponer :D

Så jeg vil sige - hold dig til kondomer og glidecreme!

Undtagelse: Hvis man var i et fast parforhold med en fyr, og man tit besøger hinanden, så er det jo fint nok lige at have et par 'kvindeting' liggende.
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Action » fre 12. apr 2013 19:19

Kan godt se man kan lyde som en klammer karl. Jeg har købt noget intimsæbe. Så kan de tage det eller lade være. Så længe den er ny og så kan jeg fylde lidt vand i hver gang så de bliver ved med at tro den er ny... lol okay dårlig ide... Tak for svar i hvert fald ;)
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Indlægaf Ross » fre 12. apr 2013 21:28

Jeg havde en pige på besøg som fik menstruation dagen efter lidt uventet, hun var sjovt nok meget tilfreds med at jeg havde bind til at ligge.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Cheriot » søn 14. apr 2013 20:13

Altså jeg synes at glidecreme og kondomer er noget som alle fyre burde have derhjemme. Selvfølgelig kan man lige så godt som pige have kondomer med sig. Men mere fordi vi ikke på forhånd kender størrelsen på det I render rundt med, så det er lettere for os hvis I sørger for det.

Andre ting som det du nævner med at have sex-tamponer, PH neutral sæbe osv. ville nok let kunne virke lidt suspekt som Circe nævner. Sådan lidt for planlagt og organiseret på en eller anden måde, som om at fyren jævnligt har kvindebesøg eller at der ellers er tale om ekskærestens glemte ting. Men så omvendt, kan man jo sagtens have fx vandflasker på køl uden det virker mærkeligt og der er ikke noget bedre end noget iskoldt vand efter sex. Og så synes jeg nu egentlig også det er et kæmpe plus hvis fyren har en ekstra tandbørste liggende.

Mens jeg nok vil foretrække at sådan noget sæbe, shampoo og generelt andre tøseting er noget I kan nævne, når man er begyndt at ses fast (som flirt, fuckbuddy, noget mere seriøst etc.). Fx overraske med det eller bare nævne det når man alligevel er nede at handle sammen. På den måde slipper vi for at føle at vi trænger os på og samtidigt tænker vi heller ikke at fyren bare er en "klammer-karl" der må have masser af damebesøg.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Action » man 15. apr 2013 14:25

Tak :) Tandbørste, koldt vand og god timing på de mere "specifikke" ting...
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Indlægaf Vildgut » fre 9. aug 2013 15:22

Aah... Have bind eller tamponer liggende...ja hvis man lige er kommet ud af forhold måske. Ellers er det da underligt... medmindre man ser en regelmæssigt.

Og while we are at it. Tøserne kan passende have nogle store bøffer i køleskabet og alle ingredienserne til bearnaisesauce liggende derhjemme...
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Indlægaf Action » man 12. aug 2013 21:58

Jeg kan rapportere at jeg havde noget PH-neutral sæbe liggende som der blev taget utroligt godt imod af 2 forskellige chicks. Så længe man ikke siger det er købt fordi man har en lind strøm af fremmede piger hjemme så er det jo luksus at have ting tilgængeligt.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Tilbage til Pigegame