Sko til byen

Fjerboa og skibriller eller bare cool ?

Sko til byen

Indlægaf Qosmio » tirs 23. apr 2013 23:17

Hejsa folkens hvilken slags sko har i på i byen jeg bruger selv Adidas La Trainer :) vil gerne høre hvad i selv bruger af sko
Qosmio
Nyklækket

Re: Sko til byen

Indlægaf Action » tors 25. apr 2013 12:15

Jeg går meget op i at skoene er i god stand, og efter det kan man slippe afsted med meget. - Det giver virkelig megen information om folk ved et cold read. Et par fine lædersko hvis man skal være stilet, hvilket jeg ville foretrække. Et par sneakers hvis man har lyst til at slappe. Jeg går i byen lidt i det hele, bare din stil er god, sammenhængende(derfor du ikke kan udnævne et par fedeste sko, fordi det skal passe til resten) og fortæller hvem du er, så mener jeg man sælger sig selv bedst.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Kaizen » ons 5. jun 2013 09:09

Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf kcid » tors 6. jun 2013 16:22

Det umuligt at udpege de rigtige sko - og selv en slidt sko kan i den rette sammehæng være den bedste sko. Men et godt tip er at købe mange sko på en gang og slide dem langsomt og samtidig have en masse at vælge imellem - i stedet for at købe et par, slide dem op, et nyt par, slide dem op osv.

Pt. har jeg noget med at jeg godt kan lide at skoene er i samme farve som mit outfit og så er jeg træt af at tøser anklager mig for at være hipster så drosler generelt ned for farverne og sløset ruskindssko...
kcid
MacDaddy

Indlægaf KeysorSoze » søn 7. jul 2013 20:50

Hvis det skal være pæne sko, har jeg skrevet en artikel her:

http://inspiration4men.dk/herre-mode/he ... sgenstand/

Men kommer jo helt an på din personlige stil.
KeysorSoze
Gummi Tarzan

Tilbage til Stil og mode