Hellspawns træningslog

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Re: Hellspawns træningslog

Indlægaf Satans yngel » tors 13. jun 2013 13:44

Træning i mandags

6x2 a 81kg med 2-3sek pause på bryst. Er snart ved afslutningen af mit program. Håber jeg kan nosse mig sammen og få mere fokus på kosten. Vægt desværre status quo!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Glow » man 17. jun 2013 19:11

hey . cool progress.
Hvad er dine tanker omkring kost iforhold til vægt mål/leanness?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Satans yngel » tirs 18. jun 2013 14:32

At det er alfa omega hvis jeg skal opnå resultater. Desværre er jeg lidt af en hyggetrold, især sammen med damen, så kosten bliver sku ikke altid så skide sund.

Forsøger at køre paleo med få kulhydrater og ellers sund mad. Undgå sukker, slik, kager, chokolade, is osv.

Derudover skal jeg igang med at løbetræne igen. Mit knæ viser sig endelig fra sin gode side :-)
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Glow » tirs 18. jun 2013 23:34

Ok og enig;)
jeg er skiftet fra paleo til zone diet.
Lidt det samme men anderledes. mærker min krop er meget glad for det og at det er nemmere at styre end paleo.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Satans yngel » ons 19. jun 2013 14:42

ok, spændende!
hvad går zone diet helt præcist ud på?
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Glow » ons 19. jun 2013 18:57

http://library.crossfit.com/free/pdf/cf ... _May04.pdf
Man spiser grønt, nødder, seeds, kød, gode carbs(kartofler ris mm. meget paleo lig men mere frugt, seeds og carbs i form af gode næringskilder og højere carb indtag).
man spiser i bloacks og sikrer at man får et antal protein, fedt og kulhydrat blocks per dag. Jeg fik tit energi underskud med paleo hvilket medførte cravings og modvirkende over-eating som smadrede det hele.
Med blocks for man en størrelse så kan man skrue op og ned efter hvad man ser der sker vægt mæssigt og hvor meget man træner.
baseret på "håndfulde" så man kke skal tælle carbs osv untagen i en uges tid.
Det har gjort det lettere for mig at sige nej til snacks, og begrænse diverse ting som øl mm. og mit kropslige energi niveau er steget
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Satans yngel » ons 19. jun 2013 23:11

Ser spændende ud Glow. Jeg er ikke heller ikke så kulhydrat forskrækket som hardcore paleo folk. Jeg tror en sund varieret kost er vejen frem.

Vil man smide fedt skal man ligge i kcal underskud, vil man tage muskler på skal man have de nødvendige proteiner og samtidig ligge i kcal.

Jeg skal forsøge at skære ned på usunde vaner. Føj forhelvede. Jeg får dog trænet hvilket går godt, men det skaber ingen resultater andet end jeg kan skubbe lidt flere kilo rundt.

Løb i dag. 6,3km ca 30min - igen tager det stille og roligt da mit knæ lige skal følge med. Har været nede under 20min på 5km og der skal jeg ned igen. Kræver dog lige minus 10kg - i hvert fald. Vejede 83-84 da jeg løb denne tid.

Nu vi snakker må har jeg et gammelt et. 80kg kropsvægt og bænke 150kg - ved sku ærligt talt ikke hvad der bliver sværest :roll:
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Satans yngel » ons 26. jun 2013 23:03

Har snyltet min fitness træning lidt siden sidst. Sluttede af med bænk max 122.5kg, hvilket er jeg fint tilfreds med.

Foreløbig sætter jeg styrkeforøgelse i bænk på pause og sætter fokus på motion.

Løb igår 2.7km - uden tid.

Løb i dag. 2.7km 15min. - med kæresten. Herefter 2.7km 11:20 - 4:24/km

Vægt status quo. Over de næste 5 uger er målet at tabe 5kg. Dette skal nås med løb, motion, motion.. samt lidt ekstra fokus på kost
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Satans yngel » fre 28. jun 2013 09:31

Løb igår. 5.2 - jogging - 26 min
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Satans yngel » tirs 2. jul 2013 08:52

Fitness lørdag / mandag

Fullbody begge dage, dog kun ca en enkelt øvelse til hver muskelgruppe.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

ForegåendeNæste

Tilbage til Træning og kost!