At smile

Find og scor ham du vil have

At smile

Indlægaf kcid » tors 6. jun 2013 21:03

Hey
Ved det er lidt kryptisk, men jeg vil sætte virkelig, virkelig stor pris på en kvindelig vinkel på denne problematik.

1. Hvis i smiler til en fyr i ser på gaden og den arrogante klaphat IKKE smiler tilbage, hva' tænker i så om vedkommende / tænker i over det?

2. Hvad får jer til at smile og søge øjenkontakt? Ved det er meget forskelligt, men jeg har aldrig set et smil som andet end høflighed. Hvad lægger i - i et smil?

3. Smiler i til de fleste fyre - og hvis ikke hvad gør så i korte træk forskellen? (hvis han ikke smiler til jer først)
kcid
MacDaddy

Re: At smile

Indlægaf Athena » man 10. jun 2013 17:19

kcid skrev:Hey
Ved det er lidt kryptisk, men jeg vil sætte virkelig, virkelig stor pris på en kvindelig vinkel på denne problematik.

1. Hvis i smiler til en fyr i ser på gaden og den arrogante klaphat IKKE smiler tilbage, hva' tænker i så om vedkommende / tænker i over det?

Jeg ville på ingen måde tage det personligt. Ville tænke at han ikke så det, ellers ville jeg slet ikke tænke over det.

kcid skrev:2. Hvad får jer til at smile og søge øjenkontakt? Ved det er meget forskelligt, men jeg har aldrig set et smil som andet end høflighed. Hvad lægger i - i et smil?

Intet, andet end man nogle gange får lyst til at smile mere, hvis man er sammen med en, man er glad for. Jeg smiler også mere, når jeg flirter, end når jeg ikke gør.

kcid skrev:3. Smiler i til de fleste fyre - og hvis ikke hvad gør så i korte træk forskellen? (hvis han ikke smiler til jer først)

Nej, smiler primært til folk jeg sidder og snakker med. Mænd eller kvinder.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Circe » lør 15. jun 2013 13:32

Interessant spørgsmål :-)

Hvis jeg smiler til en fyr på gaden eller andre steder, så er det enten fordi han
- ser virkelig sjov ud
- gør noget sjovt
- han har en sød unge eller hund
- er lækker

Men ellers, så nej, så smiler jeg ikke til fremmede fyre på trods af, at jeg smiler til alle, så snart der er interaktion.
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Fætter Stream » man 17. jun 2013 22:44

kcid skrev:Hey

2. Hvad får jer til at smile og søge øjenkontakt? Ved det er meget forskelligt, men jeg har aldrig set et smil som andet end høflighed. Hvad lægger i - i et smil?

3. Smiler i til de fleste fyre - og hvis ikke hvad gør så i korte træk forskellen? (hvis han ikke smiler til jer først)

Nysgerrig over hvorfor du vil vide det? Er du gang med et mørkt og skummelt projekt??
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf kcid » lør 13. jul 2013 16:13

Mørkt og skummelt projekt???

Jeg har bare overvejet hvad der ligger i det og så har jeg haft en rigtig mærkelig UBEVIDST vane med ikke at smile tilbage til piger som smilte til mig - og ikke for noget men nogle dage er det bare virkeligt mange der gør det. Men hvis jeg selv får øje på en pige som ser godt ud smiler jeg også selv ofte - men som regl kun hvis jeg "smilte først". Så det var ret irrationelt. Jeg er sådan lidt ubevidst småarrogant af natur, men det med smilet fik jeg nogle gange næsten lidt dårlig samvittighed af og jeg har også ændret det siden dengang jeg skrev indlægget :)
kcid
MacDaddy

Tilbage til Pigegame