Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Introducer dig selv!

Indlægaf Zandesh » ons 25. jan 2012 01:38

Greetings ladies & gentlemen, Som det jo nok er gået op for de fleste, så er TGO pludseligt forsvundet og her er vores "patch". Jeg synes det er spændende med et nyt fora.

SKriv her hvad du for en fyr og hvordan du fandt Game! Og hvad du vil med det!

Jeg er selv en fyr på 23, som først blev introduceret til PUA verdenen efter Neil Strauss' The Game og fandt ganske kort tid efter TGO...
Zandesh
Nyklækket

Re: Lav en introduktion!

Indlægaf Fsharp » ons 25. jan 2012 12:40

'Ung' fyr på 30. Læste The Game for ca. tre år siden, fandt TGO for ca. to år siden. var I starten ret meget keyjockey, men er langsomt gået over til i stedet at lave ting i den virkelige verden - kan klart anbefales.

Har deltaget i en mastergroup med nogle jeg fandt på TGO (og som ogås er her). Det rykkede mig en del og var i høj grad grunden til at jeg skiftede fra keyjockey til IRL-mand.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » tors 26. jan 2012 23:23

Sidst i 30erne.

Startede med game efter et brudt forhold hvor jeg har HELT nede for en fire-fem år side. Brugte først min social circle, masse privatfester. Det var småspild af tid og jeg kom ikke rigtigt derudaf.

Skiftede så til at gå i byen alene. Meget bedre! Så rendte jeg ind i mPUA AkaMe fra chatten og endte op med at hærge rundt med ham og bare prøve at følge med i hans vanvittige game-tempo. Også gået ud med Leisure Pirate en del gange. Kørte normalt en slags MM, og fik så en kæreste just da den begyndte at hænge sammen. Men min selvudvikling er ikke forbi...
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Tiesto » ons 8. feb 2012 14:44

Frisk fyr på 23, træt af at være FGF

Så tog mig sammen og ville gøre noget ved det, så købte Neil Strauss' The Game for en uge siden. og efter de førte 20 sider tænkte jeg "hvorfor har jeg dog ikk købt den bog noget før" Det har givet mig blod på tanden, men vil lige starte med, at suge noget viden til mig. så min plan er at købe nogle flere bøger og vare aktiv herinde.

Følgende bøger jeg vil investere i:

David DeAngelo's Double Your Dating
Fra frø til prins - Richard sambakongen Chicharito
Hemmelighederne ved det seksuelle kropssprog - Martin Lloyd-elliott
The Mystery Method - Mystery
The Pickup Artist - Mystery
gongo kadongo! hep hey! i teori og praksis - Joseph O Connor

Så jeg kan gå fra :oops: til 8-)
Tiesto
Gummi Tarzan

Indlægaf Lionpua » ons 8. feb 2012 18:02

Halløj!

Jeg er en fyr på 22 år boende i København. Jeg er en daygamer og det er faktisk kun der min store interesse ligger indenfor game, da jeg synes det giver et KICK at daygame her i KBH. Jeg har ikke læst the game; hvilket jeg nok burde da de fleste herinde har. Men jeg kan dog varmt anbefale dem der er interesseret i daygame om at tjekke daygame.com ud, som er en hjemmeside hvor de giver fantastiske råd om hvordan man daygamer. Rådene skal siges kan sagtens anvendes her i DK. Har daygamet i cirka 2 år. Hvis der er nogen der er friske på at lære det og prøve det af med mig så send en mail til lionpua@yahoo.com. Jeg er ikke nogen coach! bare en der synes det er sjovt at prøve! Og synes alle herinde skulle lære det!

Mvh

Lion
“It is not because things are difficult
that we do not dare.
It is because we do not dare
that they are difficult.”
Brugeravatar
Lionpua
Fætter kanin

Geografisk sted: København

Indlægaf snake » tors 9. feb 2012 03:10

Halløj halløj

Jeg er en 23-årig dude bosat i Aarhus.
Jeg blev introduceret for The Game for lidt over tre år siden, og har siden da interesseret mig for det. I starten fokuserede jeg meget på peacock teori og alle outergame ting, men der kom et punkt hvor hele mit liv begyndte at handle om inner game.

Jeg var en solid keyboard jockey på TGO, og mødte også en del derinde fra. At tage i byen med fokus på kvinder er ikke noget jeg gør mig så meget i mere (mest pga. manglende tid), men det var noget jeg gjorde meget i starten.

Det sidste halve års tid har jeg haft et par kriser i livet, og bl.a. derfor min forøgede interesse for inner game. Det er først nu jeg virkelig kan se effekten på min person, og glæder mig til at dele mine fremtidige oplevelser/erfaringer/tekster med mine fellow gamers ;)
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Baddi » fre 10. feb 2012 11:51

Hej folkens :)
Jeg er en 16-årig studerende på HTX i odense, men bosat i en lille landsby 15 km syd derfra.
Jeg blev introduceret til game af min halvbror for lidt over 2 år siden, da han fortalte mig at han var pickup artist og bad mig læse The Game istedet for at forklare mig, hvad det gik ud på. Kort efter fandt jeg TGO, som dog ikke hjalp mig særlig meget, da jeg følte at mange var nedladende, og jeg ikke kunne se, hvordan de kunne hjælpe mig mere, end de teoribøger, som Neil Strauss Siden da brugte til at hæve min status i folkeskolen, samt kysse pæne piger til diverse halballer.

Min tanke omkring game er lidt som min tanke om kampsport, hvor jeg ikke ser det at slås som en svær ting, men at det kræver træning at blive elite, og forsvare sig med stil. Dette bunder i, at jeg før game kun havde små problemer med at score piger, men at jeg ved at vide hvad der sker, kunne blive bedre og mere elegant.

Mit game resulterede dog i en kæreste, som jeg har været sammen med i et år (på søndag), men da jeg ikke går ind for utroskab praktiserer jeg ikke game så længe jeg er i forhold. Jeg vil dog fortsat læse videre herinde, da jeg har oplevet at man til tider falder lidt af på den når man er i forhold, og glemmer at gøre hende glad, få hende til at føle sig som noget specielt eller føle at hun er i forhold med den samme tyr, som hun startede med at være i forhold med. ;)
Jeg glæder mig til at følge med på denne side :D
Baddi
Bølle Bob

Geografisk sted: Midtfyn

Indlægaf Zion » søn 12. feb 2012 04:35

21 år. Sabbat år. Udadvent og en regulær niceguy (har altid været semi AFC inden jeg begyndte på innergame).

Faldt over TGO for 4-5 år siden men gjorde ikke meget ved det. Har altid haft en solid social opmkreds så følte ikke behovet.
For 3 års tid siden røg jeg så ud af et forhold, der virkeligt smadrede mit selvværd over en længere periode - egentligt føltes det ikke så slemt, men efter jeg er kommet over det kan jeg se at det har bremset mit liv meget i en længere periode. Så jeg besluttede at finde ud af lidt mere omkring game, det har resulteret i noget innergame men ikke meget mere end det. Her fornylig (3-4 månneder siden) er det så gået op for mig at jeg skal have øvet mig lidt og prøve at udvikle min person mere målrettet på nightgame og daygame, og derfor er jeg blevet lidt mere aktiv herinde. Jeg er lige pt på skisæson i Canada, men praktiserer selvfølgelig lidt game herovre også. Forbereder mig meget på at optimere mit game når jeg engang kommer hjem igen.

Jeg har primært alt mit game baseret på materiale fra internettet men har dog læst the game for et halvt års tid siden. Efter min menning en helt udmærket bog, men på ingen måde det der har hjulpet mig mest, so far...

Var ret rystet da jeg for en uge siden forsøgte at finde TGO, men nu da jeg har fundet det her forum (iblandt en bunke andre) har jeg fået håbet tilbage ;)
Peace

Zion
Brugeravatar
Zion
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Canada, BC

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Drama » man 26. mar 2012 19:21

Haha :D nice.

Jamen godaften allesammen så.

Jeg er en 15 årig gut fra Odense, jeg fandt TGO igennem M's andmeldelse af The Game.
Der er ved at ske en masse for mig lige pt. er begyndt at træne, løber, går kun i tøj der er specielt (påfugl). Jeg søger efter en i Odense der vil "tage sig af mig" og lære mig det.

skriv hvis i vil vide mere
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf retro » tors 29. mar 2012 19:39

Det er vidst ikke mange der har gidet kaste sig ud i denne tråd.

32 år fra København. Bevæger mig mest i undergrunds musik/dans/kunst mijøer hvor jeg har en udemærket social status.
Ganske udemærket til at score, der er dog en del ting jeg gerne vil blive bedre til.
Proklamerer mig ikke til en måde at gøre tingene på men vil gerne udvikle metoder der passer til mine værdier.
Brugeravatar
retro
Fætter kanin

Næste

Tilbage til Læs Først