Hellspawns træningslog

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Re: Hellspawns træningslog

Indlægaf Satans yngel » tirs 30. jul 2013 12:27

Fitness igår. 3km løb efterfulgt af full body program.

Mere info om Leangains intermittent fasting

http://doubleyourgains.com/musclebuildi ... _Final.pdf

Starter efter min ferie som bliver mandag d 19 august.

Har tænkt mig at tage billeder af min Progress og hvem ved måske dele dem herinde også. Stats bliver i hvert fald noteret :)
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Satans yngel » ons 31. jul 2013 11:14

Løb igår. Pressede mig selv lidt for meget så fik det skidt og måtte holde pause. haha

løb 2.25km 10min
herefter gå 5km 0.5km
løb 2.35 10:55min

Samlet set 4.6km på 20:55

Mål er foreløbig under 20min på 5km. Kræver nok jeg smider nogle kilo, men det er næste mål når jeg kommer hjem.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Fsharp » fre 9. aug 2013 12:24

Har du helt droppet vægtene?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Satans yngel » fre 16. aug 2013 22:13

Fuck no. Kører stadig fitness full body min 1 gang om ugen.

Pt har jeg bare fokus på løb. Senere bliver det en blanding og fra på mandag IF som jeg tidligere har nævnt.

Er faldet over bodybananas på facebook - fucking grinern gutter med gode råd om træning og kost - tjek det ud!

Som med alt andet bruger jeg det kan jeg kan bruge og resten smider jeg ud. Glæder mig til at komme igang med leangains.. Det er fucking tiltrængs efter 14 dage på den lade side. Har dog løbet 3 gange og styrketrænet hver 2. dag.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Vildgut » man 19. aug 2013 14:12

Fullbody 1 gang om ugen, må jeg spørge om hvorfor så lidt...og hvordan fungerer det i praksis :)!? Tænker bare...1 gang om ugen ville ikke engang være nok til at vedligeholde min nuværende masse :S
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Indlægaf Satans yngel » tirs 20. aug 2013 00:05

Første træning efter ferien. semi fullbody, bare fint at komme igang. Har desværre forstuvet anklen så løb må vente 1-2 uger.

Hehe. Jeg tror heller ikke det er anbefalelsesværdigt rent muskelmasse / strengt wise. Jeg har bare ikke haft tid til andet. Hvis jeg er heldig kan jeg lige vedligeholde min nuværende masse med 1-2 gange fullbody om ugen. Jeg kan godt leve med hvis jeg taber lidt muskelmasse undervejs i min IF. Nu vil jeg give det et shot og se hvordan det virker for mig.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Satans yngel » ons 21. aug 2013 15:22

Lavede for første gang en protein fluff i dag.

150gr frosne bær
1dl mælk
40gr protein pulver

Alt mixes i en skål og herefter mixer i 5-7min med håndmixer indtil det fluffer op. Lidt ligesom guf til gammeldags is.

Næringsindhold for ovennævnte med blåbær & letmælk

Samlet kcal 287.5
protein 35.3gr
kylhydrat 25.6gr
fedt 5.3gr

Smager i øvrigt fuldstændig fantastisk. Det har virkelig været en aha! oplevelse. og det mætter! - genialt!
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Fsharp » fre 14. mar 2014 16:57

Hvordan går det med træningen? Noget nyt? Er du blevet et monster?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Fsharp » søn 8. jun 2014 12:21

Er du stoppet med at træne?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Satans yngel » ons 9. jul 2014 12:35

Lol har først set du har skrevet nu.

Nej nej, jeg træner skam efter vanlig stil. Dvs. 1-2 gange om ugen + løb. Har dog en sommerpause pt så der bliver det kun til løb.

Status er at min kost stadig er et kæmpe problem. Har svært ved at holde mig fra alt det usunde mad. Jeg falder i alt for let, måske fordi jeg ikke vil det nok.

Det har aldrig været min intention at ville være et monster - vil sådan set bare være veltrænet. Jeg har musklerne men desværre for meget fedt :-)
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Foregående

Tilbage til Træning og kost!